AA YEAH RIGHT DU ÄR MOGNAST DIN FJÄRT !!

En idiot som komenterade min blogg, skaffa ett liv din lilla fitta, (ursäkta mig (AA))

fejk om Okej, Now i'm back on this track,:
asso era fucking hjärnor e som jordnötter,,"gabi the queen" , hon är en tjej ingen fucking "dude" väx upp och sluta säga " bror " till en tjej ,, herregud .. och du kmr inte bli känd i hollywood,, tror du det själv liksom ,,klart du gör men tyvärr du kmr inte lyckas , vi får se i framtiden , era cpbarn ;)



SVAR: HÖRRU DIN LILLA RÅTTA,
helt seriöst tror du din fula komentar påverkar mig? absoluuut inte!!!! Och du har ingen rätt att säga att "våra" (jag och mina vänners) hjärnor fungerar som jordnötter, för det verkar din göra, och Jag och mina vänner, mina BRÖÖDER säger vad vi vill till varandra vare sig om vi är tjejer eller pojkar, såå stoppa upp din fula komenter i din anal för där hör den hemma, och om inte min blogg duger för dig? sååå fuuck offf, jag får känna och utrycka mig själv som drottning hur mycket jag en vill, som sagt passar det inte såå tagga långt, och du är trög? vet du det? hahah vet du att det finns något som kallas för ip adress, jag vet exakt vem du är din fuling, vänta bara.. och snälla skaffa dig ett liv istället för att hela tiden vara så avundsjuk, jäffla cp barn på dig... HAHAHHAA SKRATTAR ÅT DIG NU HAHAHHAHAHA JÄVLA BARNRUMPA AHAAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



ps. din komentar va jäävligt mogen (ironi) ba så du vet heh he heheh .l..

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Vilken idiot !!!

AMNAKOYDUM !!! =@



Hörru du som kommenterat min BROOORS blogg , tror du har dålig självförtroende , de kanske e df du ger dig på andra, + vf skriver du inte ditt namn ?? HAHAAA ? så synd tycker jag ..



Låt gabbi skriva som hon vill , som gabbi säger, hon tar inte åt sig så omgna saker som detta !

Ha en bra dag , försök höja ditt självförtroende ;)

2009-04-25 @ 08:41:21
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Olessia

aww taack :D detsamma

2009-04-25 @ 09:24:46
URL: http://nenno.blogg.se/
Postat av: Nilufer

aaAa

2009-04-25 @ 13:11:31
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Morsan

Lägg inte ner så mycket energi på spydiga kommentarer! Radera dem bara och skit i dem... =*

2009-04-26 @ 20:54:16
Postat av: josé

it was me i'm sorri.............. <3

2009-04-28 @ 13:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0