Back home :D

Heej :D Idag har det varit en roolig dag alltså, 
Vi åkte med klassen till Stockholm, vi skulle gå på någon sak typ vet inte vad jag ska kalla det för, men anyway vi var på aftonbladets "ställe",och SVTs "ställe".
Alltså om inte ni förstår vad jag ska skriver så säger jag bara såhär jag har inte sovit inatt,
Alltså tåget till stockholm gick typ 6.50 något sånt, och vi skulle vara framme vid typ klockan 8.00 alltså jag kunde inte sova klockan närmade sig 3.00 och jag va inte trött satt uppe och kolla på tv, sen blev klockan 4.00 och jag bestämde mig för att gå duscha, sen efter det väntade jag på att mitt hår skulle torka, och vid 5.00 tiden så platta jag håret och fixade mig tog bussen som gick 6.14 va där 6.30, såå ni förstår att jag inte sovit ett piss.
Jag lovar jag kommer däcka när som helst, haha men iallfall nu ska jag berätta vad vi gjorde i stockholm,
Förstå så åkte vi till Aftonbladet och vi satt först och lyssna på någon gubbe som muuta oss med godis hela tiden, skit jobbig,. sen så fick vi typ leka "journaslister",. hahah något sånt iallfall, jag fick vara chef :D sen så fick vi leka som på nyheter i TV hahah det var skit kul jag va såndär programledar sak hahahah Peyman var också det, hahaha ddet va skiit kul,. sen så fick vi gå typ vid 12.00 tiden så fick vi ha 4a timmar fritt i stockholm, jag åkte till skäris, :D
det var kuligt jag hälsade på alla, sen så gick vi och fikade några stycken sen va tiden slut hahah och jag var tvungen att åka tillbaka till min söta klass,
Och nu skulle vi till SVT, där vare typ som en rundtur, vi fick gå runt och kolla på studion med en tjej som berättade saker, vi var i t.ex let's dace studion, Parlamentet studion AHHAHA fick sitta på en av stolarna, haha :D sen så åkte vi hem jag va hemma typ 20.30

Detta var kortfattat bara hah mycket mer hände :D

:D


FLÄÄSCH


Flera bilder :


Vi lekte balla


O'Gs



HAHAAHHAH fråga inte..



NE nu får det räcka ahhaha :D<3




Dagens fråga : Vad vill du bli när du blir äldre?

Jag vill bli kändis i Höööllliwööd :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah vad roligt

2009-04-15 @ 23:43:25
Postat av: Nilufer

Hahah peyman och gab ! ;)

Jag vill jobba med ungdomar när jag blir äldre ! ;)

2009-04-16 @ 06:57:04
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: sebbe

Jag vet itne vad jag vill bli? låter som att ni hade en trevlig dag :D

2009-04-16 @ 14:58:13
Postat av: Morsan

Du lovar många bilder du men det blir ju aldrig något! Skärpning!



När jag blir stor vill jag jobba med det jag gör...eller arkitekt.

2009-04-16 @ 19:20:43
Postat av: SHIILLAAANN

hahah bäästa på gud:D

2009-04-16 @ 21:38:52
Postat av: russel

till och med skorna är rosa, haha!

2009-04-19 @ 14:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0