Finaste vädret <3<3

Heeeeej, det va ett tag sen, hoppas ni inte saknat mig allt för mycket, <3 :P haha, hmm igår såå va det Fredag tror jag, och tjejerna bestämde att efter skolan såå skulle vi gå köpa lite smått och gott och sätta oss ute i det fina vädret och chilla med livet, och det gjorde vi, vi la ihop pengar och gick till Iidl och köpte massa saker,.. :D et va skit kuul, sen så vart det kallt och vi gick hem till Shosho, oj glömde berätta vilka tjejer det va, haha : Miillk (Melanie), Shenow, Shosho (Shilan), Deloo (Delaman), Zahra och Zeinab, vi satt hos Shosho ett tag, sen kom hennes mamma och syskon hem, och dom va så söta, haha dom tvingade oss att äta mat, och vi hade ätit sönder oss redan, haha det va en riktigt skön dag, nee nu ska jag gå fixa mig lite, ska träffa lite kömpisar bajs bajs <3<3

Hahah Gammal bild från skolan, hahah


DEt är skiiit fint väder idag, alltså :D:D:D:D:D<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Lina den fina

Solen skiner :D

2009-04-04 @ 15:25:20
Postat av: Anonym

haha kuul :D:D:

2009-04-05 @ 00:19:01
Postat av: mackan

När börja du blogga? är Hollywood next stop eller?

2009-04-05 @ 13:14:22
Postat av: Nilufer

DT'S !!! hahahah

2009-04-05 @ 21:42:22
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: töp secreeet

HAHAHA SKÖNT VÄDER SEN LÄGGER DU BILD PÅ DEJ MED STÖRSTA JACKAN xD

2009-04-05 @ 22:42:45
Postat av: Nilufer

Hej !

Har frågestund på bloggen . Fråga gärna =D

Kram

2009-04-05 @ 22:59:07
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0