Summer last night, winter this night..

Shulul, Jag sitter här efter att kommit in efter att det regnar ute.. och jag vill bara säga att i det tidigare idag så sa jag äntligen är sommaren häär, jag glömde knacka på trät, så det regnar nu :(

Igår: Hehe igår så va det skiit fint väder alltså, vi tjejer gick ut med shorts och linne, och cyklade runt littteegrannnna. haha sen sså grillade vi :D:D det va kuligt :D:D lite bilder kommer här


Vi målade lite hahaha



jag målade Delloo <3<3


Vid våran 29kronors grill hahha


:D


JAg fryyser


O'Gs


alla importer ligger på Delloo



Me sitting on dello






Jag springer efter shosho som cyklar


sluut hahah :D



Idag: så va jag med Melanie och Delo vi cyklade och käka nötter..

hahahha HEJDÅ PUSS PÅ RUMPAN

Dagens fråga: gillar du när det regnar??



Kommentarer
Postat av: Anonym

När jag ser er sitta där på gräset vid grillen så får jag värsta nostalgitrippen till den tiden då jag var 15 år, snygg och hängde med kompisar hela dagen! =)

2009-04-26 @ 20:49:59
Postat av: Morsan

När jag ser er sitta där på gräset vid grillen så får jag värsta nostalgitrippen till den tiden då jag var 15 år, snygg och hängde med kompisar hela dagen! =)

2009-04-26 @ 20:50:28
Postat av: ALICIA - shopping & foto

mysigt :)

2009-04-26 @ 20:52:51
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/
Postat av: Nilufer

hahah så du hade ändå rosa shortens <33

2009-04-26 @ 21:01:09
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0