Jaddu? Borde skol-ledningen fungera såhär egentligen?

Hejsan alla bloggisar, =)
Alltså idag så började min dag med att en viss person väckte mig klockan 08.15 och vi skulle typ börja idag klockan 09.15.
Såå då börjades min dag med sms trackningar, och jag behöver inte gå upp en timme tidigare en skolan eftersom jag bor 2 sekunder och jag menar 2 sekunder från skolan.
Därför käns det onödigt eftersom det räcker ju med att gå upp typ en halv timme tidigare, hahah såå jag stängde av min mobil och somna om vaknade sen senare en senast hahah..
Helt ärligt det är sjukt, alltså jag bor närmast en alla på skolan till skolan, och ändås såå kommer jag alltid försent.
Jag är aldrig i tid på morgonen, senast jag kommer ihåg att jag va i tid på morgonen det var när vi hade nationella prov då va jag så nervös så jag gick up innan klockan ringde hahah..
Aja anyway sen så va det rätt så okej lektioner förutom musiken som alltid är katastrååf ingen lyssnar på våran lärare Eric.
Tycker helt ärligt synd om han, även fast jag själv kan vara pain in the as på den lektionen ibland.
Och det som värst är att han har ju svårt med att få tyst på alla eftersom vi är så många.
Alltså tänk er ett klassrum med typ 35 blattar och en lärare alltså damp....
Jag tycker det blir rätt så orättvist, eftersom vi är en så pass stor klass så bör det finnas ungefär 2 lärare iallafall.
För han har ju inte riktigt koll på vem som kan vad, och det påverkar ju våra betyg på ett eller annat sätt..
Jävligt synd, och jäävlig idiotiskt av skolan tycker dom kan anställa en till lärare, istället för att sätta upp massa kameror som ändås inte verkar fungera som dom borde när det väl gäller.
Antigen så är dom inte på eller så funkar dom inte eller så ser man inte tillräckligt tydligt, men sen dåå???
Hahah jag ska fan skicka klagomål seriöst detta är faktist något som kan påverka våra liv i framtiden, tro inte att jag överdriver eller något, men vi har faktist rätt till att få en rättvis bedömining över våra betyg..
Hahah efter skolan så åke jag Shosho och Miilk till stan, vi satt på donken en stund, sen så kom Zahro och Zeeinaab,.. Sen så åkte vi hem..
Ne nu måste jag plugga har redovisning i morgon måste lära mig ett helt A4 papper utan titt, Det blir ingen tv mitt i natten iallafall :( HEeej dåå puss på rumpan

Hahah gammal bild i skolan..


Dagens fråga: Tycker du att skol-ledningen borde skaffa bättre hjärna??

Ja det tycker jag verkligen.. om inte du gör det? kan du snälla argumentera lite?

Kommentarer
Postat av: r to the ussel

läser ditt långa inlägg imorgon. mm gumman önska mig lycka till för jag dör bokstavligt talat dör, har inte rört böckerna än! haha blir nog en lång natt med mkt kaffe haha sajk! .....

asså ere lagligt att ha 2 prov en uppvärming och en redovisning på en och samma dag? PLUS JA BÖRJAR 8 OCH SLUTAR 11:30 HELT SJUKT.

2009-04-20 @ 22:21:38
Postat av: Nilufer

SÅ PINK FLÄSH

2009-04-20 @ 22:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0