Längtar vill ha sommar lov nu nu nu

Hejsan alla söötisar, :D Idag är det Lördag och det var suuuper duuper mega skönt att slippa skolan.
Seriöst jag sov till klockan 14.00 sååå jäävla skööönt.
Jag hoppa direkt in i duschen fixade mig och gick ut med Melanie och Delman, vi cyklade runt lite, och sen blev vi hungriga så vi åt på phenix eller hur det nu stavas hahah.
Alltså Delman äter skiit mycket seriöst, alltså hon va inte ens mätt när vi gick därifrån, medans jag trodde att jag skulle få upp maten igen..
Hahah anyway såå ska jag njuta av min helg, för på Måndag och resten av skol veckan ska jag plugga plugga plugga..
ja livet suger ibland men men snart sommar lov om bara 51 dagar, okej kanske inte så bara men det är iallafall helger där i mellan och chill dagar med skolan typ som utflykter och sånt. så det käns helt okej ändå.
Ne nu ska jag kolla lite på film och flippa på msn, hare bra alla glada, och dom andra haha §§§ puss på rumpan <3

Jul avslutningen, när vi tjejer fixade oss :D svär ser ut som importer hahaha <3


Kommentarer
Postat av: Nilufer

ok

2009-04-18 @ 22:57:18
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: dinkusinvitamin

Hahahah det är bara att hålla ut

2009-04-18 @ 23:08:20
Postat av: hähä

njut på du ;)

2009-04-19 @ 00:40:09
Postat av: Morsan

Åh! Vad skönt att få sova ut! Själv gick jag upp tre gånger i natt en gång 03.00 och gick ut med Q som var dålig i magen...självklart kunde han inte spy ute utan gjorde det när vi kom in igen! Suck! Sedan samma visa igen 05.00...gick ut...han spydde när vi kom in och ytterliga precis samma sak vid 08.00 så då gav jag upp och gick upp!

Det var jo för sig en av fördelarna med att vara 14-16 år...att man fick sova! Ahh...härliga tanke! Jag älskar att sova! Zzzzz...

2009-04-19 @ 12:56:55
Postat av: Anonym

hiih kan förstå :) men värt att försöka (A) allt bra med dig då?´<3

2009-04-19 @ 17:29:13
URL: http://andresbabiie.blogg.se/
Postat av: Deelo

OOOOOOOMMMMMMMGGGGGG!!!!



2009-04-19 @ 18:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0