Okej, Now i'm back on this track,

Laak shoo, har ni saknat mig gott folk?? ha ha? ha ? aa jag vet,.. hahah ne driver,
Jag har bestämt mig för att börja om med bloggen, och ta den mer seriöst, i bloggen ska jag skriva om mina känslor, dagar eller annat, hehe, jag ska också ha en fråga längst ner efter varje inlägg alltså en fråga till er läsare,

Här och nu börjar mitt första seriösa och intressanta inlägg, :D
Jag vill först och främst bara påpeka om att jag har Dysleksi, för er som inte vet vad det är, såå ska jag förklara.-
Dysleksi är en svårighet i läsning och skrivning så om ni upplever att det kan vara jobbigt att läsa så är det därför men jag försöker göra det så bra som möjligt för er läsare,,.. haha därför kommer ni säkert märka lite stavfel och sånt,.

Anyway Idag så var jag ute med tjejerna, och vi hade ett litet "talk" om hur vi vill ha det bland oss.
Jag tycker helt ärligt att tjejer verkligen kan vara falska, snälla ta inte åt er om ni inte känner för det, men seriöst,
Alltså tjejer dom tar åt sig för skit saker, alltså töntiga saker, typ som "hur kunde du glömma ringa mig igår" sen ska man bråka bara för en liten skit sak, eller när dom snackar om en bakomryggen, sen till personen leker dom dens vän.
Jag känner bara såhär, snälla har du problem med någon göre klart för personen på ett bra sätt, typ som "du! jag tycker helt ärligt inte om dig, och istället för att jag ska störa mig på dig, så säger jag här och nu att jag inte tycker om dig och kommer därför strunta i dig"
Men ingen gör så,. istället ska dom snacka om den andra på massa onödiga sätt, typ som "herregud hon gick på ***festen, jävla fjortis" man ba? jaha okej?
OKej jag ska inte leka att jag är den perfekta tjejen, för det är jag absolut inte, jag gör många "tjej"misstag om vi ska kalla dom för det, men jag är inte den som vill såra med flit, och jag tror inte att någon tjej riktigt vill det på något sätt..
Men iblan kan det bara bli såå,.  och jag tycker det är jävligt synd, eftersom vi tjejer visar oss på ett skit dåligt sätt inför killkompisarna, klart dom ser ner på "oss" när vi beteer oss på det falska sättet, istället för att visa att vi inte alls är falska utan tjejer som älskar sina vänner,
Och vi kommer aldrig kunna gemföra oss med killar, eftersom killar vad en dom gör så kommer dom alltid ha ursäkten över att dom är killar, vi tjejer vi kan inte t.ex "knullarunt" som vissa killar gör,  det kan verkligen en tjej inte göra, och specielt inte i en liten stad som Eskilstuna för då blir tjejer kallade för jävla horer..
Jag tycker att "vi" ska sluta upp med den här avundsjukan och falskheten, helt seriöst vem pallar med falska vänner,..
Aa jag orkar inte skriva mer,. haha hoppas ni håller med, om inte? skriv en komentar om vad du tycker,..

HEHEHE HAHAH


Dagens fråga,:  Vist kommer jag bli kändis i Höölliwööd?? svara ärligt,.. hahahah

Kommentarer
Postat av: Morsan

Du vet att jag håller med dig om hur falska tjejer kan vara. Det är därför jag nästan bara umgås med killar.

Jag tror absolut att du kommer att bli känd i Hollywood om du bara kämpar tillräckligt hårt och vågar satsa! <3

2009-04-12 @ 11:23:23
Postat av: Nilufer

En vacker da gumz en vacker dag kommer du bli det ! Största kändisen i höööluwuuuuuud

2009-04-12 @ 11:52:04
Postat av: Nilufer

HAhahah ^^

2009-04-12 @ 12:06:03
Postat av: dinkusinvitamin

Börjat blogga igen ååfaaan, gumman tjejer är falska lägg inte energi på det.. Klart du blir Hollywood :D

2009-04-12 @ 14:10:46
Postat av: jultomten

du kommer bli den kändaste i hööölliwuud brooor!!



det kommer alltid att finnas falska människor här i världen så är det bara. Därför ska man försöka hålla sig till dom äkta.



kärlek t dig broder <3

2009-04-12 @ 14:48:59
Postat av: jultomten

du kommer bli den kändaste i hööölliwuud broor!



det kommer alltid att finnas falska människor har i världen. Därför ska man försöka hålla sig till dom äkta.



kärlek t dig broder <3

2009-04-12 @ 14:53:57
Postat av: DIANA AFRAM DIN FAVORIIIT

såååååååååå sant bror :D



jag och du in höölliwuuuuuuuuud

2009-04-12 @ 14:57:47
Postat av: Roz

En rolig sak är att många tjejer umgås med personer de inte gillar. De säger ''åh gumman jag gör allt för dig'' naananana osv men snackar skit bakom ryggen och det är det jag inte förstår. Varför vilja vara kompis med någon man inte gillar?! Jag lärde mig sent hur grymma folk kan vara och blev backstabbad av en liten fittig hora, såren har inte läkt helt än men jag överlever. Vi tjejer är konstiga och riskerar asmkt på små grejer.



Gabi, du kan om du vill och eftersom du vill så kan du! :'DDDDDDDDDD <3

2009-04-12 @ 20:49:24
URL: http://puraido.blogg.se/
Postat av: fejk

asso era fucking hjärnor e som jordnötter,,"gabi the queen" , hon är en tjej ingen fucking "dude" väx upp och sluta säga " bror " till en tjej ,, herregud .. och du kmr inte bli känd i hollywood,, tror du det själv liksom ,,klart du gör men tyvärr du kmr inte lyckas , vi får se i framtiden , era cpbarn ;)

2009-04-23 @ 23:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0