Såååååååå jobbiigt, :(

Alltså jag är överdriiivet mycket skoltrött, Hej föresten, alltså pallar verkligen inte, det är skit jobbigt,, hatar skooolaaan :'( Alltså kunde inte typ min pappa eller något vara sådär stenrik, hahah vad skulle jag med skola till dåå?
hahah alltså ååååååååååååh, pallllllaaaar inteeeeee, det är jobbigt, och blir såå irriterad på Vuxna som inte fattar att det kanske inte är såå lätt, alltså skolan är jobbig, och alla kanske inte har det bäst efter skolan, allltså fan dom tar inte hänsyn till oss elever, faan alltså,... TILL ALLA VUXNA NI TROR FEEEEL, förstååå hur vi mår seriöst,.. alltså fyfan på er,. aja anyway hade en rätt så bra dag, förutom att jag och Shenow hade elevlektion i gympan alltså hahah sväär hade damp, när jag gick därifrån ingen lyssnade :( hahah jaa, men vänta bara till dom har sina jävla lektioner ska vara samma djävul, haha,.. palla sitta här, alltså jag är helt deprimeraad seriöst? trött på livet hahah aja ska dra hahah ska gå och störa folk hahahahahahahah, jag är ond jag vet, aja puss på foten,.

Hoppas jag gifter mig med någon miljonäär, helst driljonäär, ?? plz


Dellooos fest, länge sen nu :D



Dagens fråga : Varför är skolan såå fucking bajs`?

Önskar jag hade svaret men tyvär,.


Kommentarer
Postat av: K,H

hahah jävla sköning

2009-04-17 @ 22:48:07
Postat av: shiilannn

hahaha fett synd:( Förtsätt kämpaa hööruu

2009-04-17 @ 23:50:26
Postat av: Nilufer

Nu vet du hur jag känner !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

HATE SCHOOL !

2009-04-18 @ 00:47:59
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Morsan

Du jag vet precis hur vidrig skolan kan vara! Jag skulle ALDRIG vilja bli 14-16 år igen! Fy fan säger jag bara...



Däremot är det något som de flesta måste gå igenom och det är bara att bita ihop! Det är bara ett 50-tal dagar kvar sen är sommaren här! Det är bara att btia ihop för fixar man inte sina G:n så får man gå på IV och då får man göra om samma saker igen...



Puss på dig gumman!

2009-04-19 @ 12:53:27
Postat av: russel

fuck skolan broder.

2009-04-19 @ 14:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0