Shululu så vi möts igen,.

Hejsan, alltså helt ärligt Söndagar är sååå hiimla trååkiga, sväär, Idag så gjorde jag nästan ingenting, jag va med Rezan och Diana Afram, sen kom även Venus, sen så gjorde jag inte så mycket mer,.
Jag känner mig fortfarande sådär konstig, kan det vara för att det är söndag ?
På Onsdag åker vi till stockholm med skolan, det ska bli kuligt, :D SKA TRÄFFA MIN BROOODER MIN KORBANEE <3
aja ska ta och lägga mig nuu,.. Godnatt <3
 
På Onsdag iäm cöming



Dagens fråga: om ni fick vara det motsatta könet för en dag, vad skulle vara det första du gjort?

Jag vet itne vad jag skulle göra?, men haha typ säkert något snuskigt hahahah :$

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Äntligen älskling ! <3 Saknar dig så fucking grovt !!!!!! <3

2009-04-13 @ 01:47:51
Postat av: Nilufer

Svär!!! SKa inte dra på ann's llektion tänk dig =P ahhahahaha ....

Seni seviyorum ASKIM

2009-04-13 @ 01:59:16
Postat av: Morsan

För att svara på din fråga:

Jag skulle ha sex! Bara för att få reda på om det är skönast för tjejen eller killen...eller om det är lika! Men då skulle jag jo för sig behöva ha sex med en tjej...men det gör inget! Då kan jag pröva på det också! =P

2009-04-16 @ 19:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0