Sista inlägget meeeeejbiiiiiee,..

Hejsan, idag så gick jag ut med Quendres, Bella och Diana Siwani, vi grillade och rökte pipa i det fina värdet det va väääldiigt trevligt ttrevligt, vet ni vad? jag ska nog sluta upp med det här om bloggen, det börjar bli tråkigt, och jag har inte tid med detta, haha får se, jag kanske skriver något inlägg då och då, men kommer iallfall inte fortsätta, äääm sööryyy, jag vet ni kommer sakna detta, men jaa, livet är hårt ibland, aja, puss på rumpan, ses om ett tag kanske

FUUUUCKK OFFF FUUCKERS <3<3 HAHAHA


ni vet yani självmord, alltså sista gången :'( <3

Kommentarer
Postat av: marre

nee vad tråkigt :(

2009-04-06 @ 20:48:16
Postat av: Nilufer

Va FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN !!

2009-04-06 @ 22:12:33
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Morsan

Det var ju synd men jag förstår dig! Det ska vara roligt att blogga!

För mig går det upp och ner...ibland bloggar jag varje dag och ibland går det över en månad mellan bloggningarna! =)

2009-04-06 @ 22:13:47
Postat av: Pilla

Gabby.

14 april är begravningen. kl 12.00.



Fortsätt skriva om du orkar. Fast det går i vågor, skrivandet alltså, och lusten.



Kramar

2009-04-09 @ 12:00:24
URL: http://www.thebitch.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0