Somewhere Over The Rainbow <3

Heej, Jag är såå trött vet inte varför? alltså känner mig helt död..
Sov knappt idag, somnade vid 4a och sen så försov jag mig till skolan. (som vanligt)
Efter skolan åkte jag, Hejrin och Soma till TunaPark där vi kollade runt, jag köpte lite saker..
Sen gick jag hem snabbt och sen ut och träffade en person som gav mig en skit fin röd ros hahaha <3<3<3<3
Vet itne ens varför? men aa hahahah :P

Fyfan vad jag gäspar bäst jag gör något innan jag somnar, Hejdååå puss på rumpan <3<3

HÄHÄHHÄÄHÄHÄHÄ :P:P


Dagens fråga : hmm? om du satt här där jag sitter och skriver, vad skulle du ta för fråga då?? haha

INGEN ANING??

Kommentarer
Postat av: Nilufer

HAhaha det va peyman ! så sööt av han ! ;)

2009-04-21 @ 18:44:35
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Nilufer

HAhaha det va peyman ! så sööt av han ! ;)

2009-04-21 @ 18:44:40
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: r to the ussel

det skulle nog vara vrf du har en sån keff bild på det här inlägget, nej man tror inte det du tror att man tror bror (;

2009-04-21 @ 22:20:02
Postat av: josé

er den där du ?

2009-04-28 @ 13:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0