Stockholm imorgon har saknat det så mycket <3<3

Hej, imorgon ska vi åka till Stockholm med skolan, det ska blir skit kul :D haha ska åka in till skärholmen och träffa lite kompisar, :D
Jag har vääärsta huvudverken seriöst vill såga av mitt huve snart,
Imorgon är det 54 dagar kvar alltså om 40 minuter ungefär så är det 54 dagar kvar till sommarlov, :D längtar som faan <3

aja måste hoppa in i duschen nu, ska vara vid tågstation redan klockan 7 i morgon bittti, Hare bäst puss på rumpan <3<3

Puss på er <3



 Dagens ultimat Gabriella The Queen fråga : Vilket djur är du?

Jag är en flamingo för dom är rosa och coola <3

Kommentarer
Postat av: Roz

Oh? längre hår? prettääääääy! skulle nog vara guldfisk, för jag glömmer så lätt :<



Om du vill så krm du in ( det där lät lite fel dock... xD ) ... men du fattar xD

2009-04-15 @ 17:29:06
URL: http://puraido.blogg.se/
Postat av: sebbe

En fågel:P

2009-04-15 @ 22:55:19
Postat av: Morsan

Jag är nog en delfin...

Visste du att delfiner tar hand om andra djurs barn? Till och med av andra raser? De kan adoptera typ...

Så jag är en delfin! Kärleksfull och lekfull!

2009-04-16 @ 19:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0