Var tog värdret vägen???

Shuiuu, kunde inte skriva igår kom hem sent, jag va först ute med Venuus, vi gick runt och snackade åt glass i det fina värdet, som inte värkar finnas nu, anyway efter att jag och Venus varit en stund så kom Herjin och vi va lite, sen så såg vi även Soma, :D sen så gick Venus hon pallade inte vara där, såå det blev Jag, Herjin och Soma som kollade på en cuuuupppp i Fritidsgården, där Peyman och Philip skulle vara med, och deras lag vannnn :D:D efter det så satt vi ute några kompisar, och sen så gick jag hem, sen idag, så gick jag ut med några kompisar på dagen, sen så kom tjejerorna, och vi gick o rökte vatten pipa :D trevligt trevligt :D ne nuu ska jag kila iväg ska nog ta och kolla på en film, Hare bra gott folk, fortsätt läsa min blogg, :D:D:D JALLA FUCK OFF FUUCKERS <3<3 skoja puss på rumpan <3<3

Gabriella The Queen <3


Someday one day, <3 ni kommer se mig där alltså det går itne annars,
jag kommer äga höööölllywöööd :D:D::D (Y)



JUste keffaste vädret idag alltså, jag är besviken nu, Sveriges vädret Tuuuf


Kommentarer
Postat av: sebbe

haha vi har hört om hollwood. kom med något annat!!

2009-04-05 @ 23:49:50
Postat av: Morsan

Det är bra med drömmar! Utan drömmar så tynar man bort...min dröm är ett hus med pool i Brisbane! =)

2009-04-06 @ 19:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0