I'm back..

Heeeeej omg fett längeseeeen :O
Såå vad har jag gjort under heeela sommaren?
hmmm jag har jobbat på Kicks i typ 6 veckor.
och under hela sommaren såå har jag varit med Qendres exakt varje dag helt sjukt :O hahaha
Jag blev påkörd av en mopped hamna på sjukhuset fick hjärnskakning och fick sy några stygn i pannan, men de lugnt hahah..
Alltså det vi gjorde jag och Qen va typ jag kom hem från jobbet bytte om sen drog vi någonstans med cykeln, ibland bada vi ouuuf vi rökte fett mycket med pipa alltsåå hahah juste jag och Qen köpte en pipa för 90 spänn vi prutade sönder oss från 300 till 90 är vi bäst eller är vi bäsT? haha alltså den va helt ny och fett kattig dn är blå..
Jag åkte till Tyskland och holland kom hem i måndags, alltså jag hade det groooovt roligt alltså det va sååå jävla kuuul..
Alltså jag och Qen va största luffarna  vi va med allt och alla. det har faktis varit ett roligt sommarlov..
JUSTe jag va i Stockholm också på Ung08 och träffade lite kompisar och såå det va roligt det :D Det har varit många Sommarflörtar också (AA) hahaha men aa nu har liksom skolan börjat och jag har börjat gymnasiet abo jag kommmer Ihåg när jag började 1an hahahah jag går på rinman på omvårdnadsprogrammet, trivs inte så bra med min klass men Ska vänta lite sen kanske jag byter..  
Alltså jag har verkligen gjort mycket men vet inte riktigt vad jag ska skriva och inte Skriva men det har iallfall varit ett lyckat sommarlov :D<333
Och jag saknar min vän Delman hon har flyttat till karstad, men ska åka och hälsa på henne<33
Allså det har verkligen hänt mycket.. jag har verkligen gjort mycket i sommar.
Jag vill tillbaka till Holland det va verkligen roligt där..
haha oj shit vad jag babblar, hoppas ni haft det roligt under eran sommar, <3 jag kan lägga upp bilder under hela sommaren typ senare kanske imorgon eller något aja nu ska jag äta sen ska jag vänta på att min kontaktperson slutar jobba för då ska jag hem till henne och vi ska ha lite myspys juste ska till grönan i helgen ska bli roligt :D<3
PUSS PÅ RÖÖMPAN<3<3<3<3<33<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Nilufer

hahhahhhhaaaaaaaaaaaaghghy <3333333

2009-08-26 @ 21:29:10
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0