Back on track :P

Heej allihoppa :D:D först vill jag börja med att, jag skrev aldrig tack till morsan, för att jag skrev blogginlägget innan jag ringde henne, såå TACK morsan för allt du är bäst §§§
hahah jag har kommit hem till Eskilstuna nu, jag åkte med en kompis till Örebro, tog det lugnt vilade lite, det va skönt och jag behöve det, nu är jag hemma. med min kompis Nemat hn ska sova över haha vi hade det galet kul i Örebro, ahahah vi plankade i tåget, satt på toan hahahahah och sen så låste vi inte dörren, för det lyser rött därute om någon är där i toan, så vi tog risken att inte låsa, ssåå istället tog Nemat av sig byxorna och satte sig på toan, och om någon skulle typ öppna dörren såå skulle vi ba : HALLÅÅ?? hon bajsar, AAHHAHAHAHHA vi är galna jag vet, ahaha alltså vi försökte att inte skratta i den lilla toan men seriöst det va omöjligt, hahahhaha jag ska visa bilder på när Nemat sitter på toan. hahhaha men nu ska vi kolla på film, sen äre skola imorgon, aja Godnatt puss på er §§§


Här sitter jag på toan, men (med byxor)




Häär är Nemaat, haha vi körde lite puss pöse ni vet ;)




Mee and Nemoooo <33




NEMAT PÅ TOAN (UTAN BYXOR) HAHAHHAHA <33




DET FINNS ETT APOTEK I ÖREBRO SOM HETER FALKEN, HAHAHHAHA vi tog
bild eftersom vi syriener kallas för "falkar" hahahah -.-

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Din kompis mår välidgt bra !!

2009-02-27 @ 00:33:08
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah fett kuul juuue

2009-02-27 @ 15:29:43
Postat av: sebbe

flippppppare

2009-02-27 @ 15:30:19
Postat av: Morsan

Ni är tokiga ni! Men planka genom att sitta på toan...det måste jag tipsa syrran om! =P

Ett tips är att ta bort bilden på Nemat när hon sitter på toa utan byxor...i fel händer och sammanhang kan det blir tokigt! Du var väl med på internetresan förra terminen?!

Annars är det härligt med lite bilder från ditt liv! Puss gumman!

2009-02-27 @ 16:36:19
Postat av: TOP SECRET PERSON

Den där apoteken förklarar ju allt, din falcon haha!

2009-02-28 @ 22:23:45
Postat av: TOP SECRET PERSON - IGEN

Måste bara säga att du är väldigt sexig på de där bilderna Gabriella! Hahahaha.

2009-02-28 @ 22:25:37
Postat av: Nemat

Gaaab. Ta bort den dära bilden på mig när ja sitter på toan. fifään sjuuuk daag assååh hahaha :D

2009-03-01 @ 19:02:15
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! tänkte bara dela med mig av en sida där ni kan tjäna pengar på! Kolla i min blogg för er information, väldigt busenkelt! :)

2009-03-14 @ 20:36:32
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0