Kan inte sova, :/

Heej, Klockan är 2 på natten, and i can't sleeep, jag har skola i morgon, och jag sover inte.. seriöst helt fel alltså,
men aja.. jag har knappt gjort något idag. träffa en kompis på stan bara inget mer.. sååå himla tråkiiigt.. just nu sitter jag uppe och smsar och tänker och musikar och chattar och är inne på facebook, jag förstår inte ens hur jag själv orkar, juste jag sjunger också, hahahah too much, i know, hahaha men fann vad ska jag prata om? hmm let me think, hahah jag veeeeeeeeeeeeeeeeeet, jag va inne i någons blogg, kommer inte riktigt ihåg vems men iallfall jag hitta en rolig sak hahha ska visa kolla :


Zoofil = Tänder på djur.
Aerofil = Tänder på äldre.
Koprofag = Tänder på bajs.
Bisexuell = Tänder på båda könen.
Dendrofil = Tänder på träd & växter.
Homosexuel = Tänder på samma kön.
Dacryfil = Tänder på att partnern gråter.
Exibitionist = Tänder på att visa upp sig.
Gerontofil = Tänder på gamla människor.
Fetischist = Tänder på ett speciellt föremål.
Agalmatofil = Tänder på utställningsdockor.
Krematistofil = Tänder på att betala för sex.
Axillisme = Tänder på att ha sex i armhålan.
Emetofil = Tänder på att spy eller bli spydd på.
Actrotomofil = Tänder på amputerade kroppsdelar.
Nekrofil = Tänder på att ha sex med döda människor.
Anasteemafil = Tänder på långa eller stora människor.
Apotemnfil = Tänder på tanken att mista en kroppsdel.
Maschosist = Tänder på att bli slagen och bli misshandlad.
Formikofil = Tänder på att ha insekter kravlande på könsorganet

heeelt jävla sjukt såå många namn, hahha varför slutar dom flesta på fil för ? hahaha
HAHAHA alltså vissa är helt sjuka, typ som : Koprofag = Tänder på bajs hur jävla normalt är det? eller : Axillisme = Tänder på att ha sex i armhålan aa det är ju verkligen normalt.  denna då : Formikofil = Tänder på att ha insekter kravlande på könsorganet aa men jo visst skit trevligt alltså, denna är riktigt äcklig : Nekrofil = Tänder på att ha sex med döda människor alltså jag skulle knappt kunna kolla på en död människa, ofta man kan bli tänd på en liksom euw,  finns massa mer alltså läs ni kommer skratta som fan, det gjorde jag fan, men mer äcklad liksom det finns riktigt sjuka saker man tydligen kan "vara" jag tror inte på det där, jag tror att det är något man inbillar sig att "ååh nu tänder jag på bajs" liskom hur normalt är det egentligen??  komentra över vad du känner för detta ;) aja ska försöka sova nu, Godnatt puss på rumpan §§


Kommentarer
Postat av: sebbe

haha fan vad friskt det där låter asså hahah,:S

2009-02-23 @ 02:19:02
Postat av: deelo och maro

jag tycker det är äkliiiiigt/delman



jag tänder på den!/mario

2009-02-24 @ 13:21:01
Postat av: Anonym

faaaan vad äckligt,

2009-02-24 @ 16:53:12
Postat av: dinkusinvitamin

jag är koprofag hahah tänder på bajs :$ oj ups ja sa det högt.:P hahahah

2009-02-24 @ 16:54:37
Postat av: Anonym

hahahaa, eu :D:D

2009-02-25 @ 09:32:37
URL: http://melleeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0