Nilüfer The Coolest AND Gabriella The Queen §

Alltså herreguud, inget kan beskriva min kärlek till dig Nilüfer alltså åååh, vi är som som som .... hmm låt mig tänka som som hahahah som Kebab och vitsås, hahahah men du fattar jag och duu Kebab hela sommaren gumman, alltså vi har Känt vara i mer en ett år, men alltså man kan tro att vi har känt varan sen barndommen, HAHAH gumman du vet allt om mig och jag vet allllt om dig, och ändå älskar vi varan, äkta vänskap kallas det kolla liksom du har typ alla min lösenord överallt alltså hahahha kolla du gick in och skrev ett inlägg i MIN blogg, utan låv!!!! och jag blev såklart arg eftersom du tar den fulaste bilden -,- men aaa förutom det.. såå va det skiit gööööllliigt II LÖÖVE YOU! Det är jobbigt när inte vi kna vara lika mycket som förut, men alla våra minnen vi har kommer alltid finnas kvar, Me and You beeejb,... vet inte vad jag kan skriva mer,, alltså inga ooord kan beskiva min kärlek till dig du är verkligen en bästakompis, som är en av dom fååå §§§ II MISSSS YOUU EVERYDAY AND EVERY SECÖÖÖND §§§§


II LÖÖVE YOUU §§§   (vi är inte lebbar, bara bästa vänner)
   (BILDEN ÄR BORTTGEN!!!)

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Tack så mkt gumz ! det betyder mkt =) <3 minnen kommer vi alltid att ha kvar , och kebaben dödade det vet du hahahahah ...

Tack tack tack tack

ÄLSKAR DEJ !!! <3 NU OCH FÖRALLTID !!!

HAHAH LOV ??!! NEJ jag loggar in ändå :P j

2009-02-10 @ 17:15:46
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Sussi

Vilken mysig bild på er!

Äkta vänskap! Var rädd om den! Äkta vänner finns det tyvärr inte så många av...så var rädd om de du har! =*

2009-02-10 @ 17:30:58
Postat av: Anonym

ska du inte lyfta benet också :P

2009-02-11 @ 20:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0