Shooo igen, :D

Hejsan alla söta, och dom andra, hahha.
hmm vad ska jag börja med?, hahahha jag kan berätta att jag hade prov idag, i kemi. hahah kunde inte mycket kan jag säga, men får väl se om jag klarar mig, Tycker faktist synd om läraren, ingen lyssna på det hon säger, och det är anledningen till varför jag inte kunde mycket idag, eftersom jag är själv en av dom som inte lyssnar på henne, och jag är fullt medveten om det.. Men aja bortsätt från det, såå har jag haft en helt okej dag, hahha förutom att jag ramla ahahhhaha såå himla kul det var, hahhahahahhaha fråga mig inte hur... -,- hahhhaahah, Alltså som tur såå såg inga typ, inte för att det spelar mig någon roll men aaaa.. dom som såg skiter jag I hahhahaha.... men aaa nu har jag berättat lite om min dag, Skaaa kila iväg nu, Bajs bajs..§§


JAG SAKNAAAAAR §§§§§§§§§§§§

Kommentarer
Postat av: Du vet vem :P

Hahah va du ljuger Gabriella,,Haha halva skolan såg ;)

2009-02-10 @ 16:47:04
Postat av: Sussi

Hoppas det gick bra på provet! =)

2009-02-10 @ 17:29:18
Postat av: russel

jag ramla också idag, fråga mig hur.

2009-02-10 @ 20:06:24
Postat av: Gabriella The Queen

Nämen russel, hur ramla du?

2009-02-10 @ 20:08:23
URL: http://gabriellathequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0