Tack

Hej, idag har vart en väldigt jobbig dag, Och jag tänker åka bort nu, jag kommer hem imorgon kväll, och jag kommer till skolan på fredag, jag mår inte såå bra just nu, därför väljer jag att åka bort en stund, jag vill tacka Shenow som fanns där för mig nu idag, hon missa lektonen för min skull, även fast jag tyckte det va jobbigt, såå är jag verkligen tacksam, jag tackar även Nadja, Delman och Jessica som försökte få mig må bättre, jag älskar er tjejor jätte mycket ni betyder verkligen §§§§§§ puss på er,  Jag ska ringa min kompis D.S måste snacka med henne, vill inte förlora henne över något missförstånd, men nu ska jag gå, ha det bra allihoppa, älskar eeer §§

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Gumz förlåt för att jag inte kan vara hos dig !! :'( vill finnas för dig hela tiden !! :( .

Ett samtal ifrån dig ! <33

Älskar dig bebo <333

2009-02-25 @ 17:56:19
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Morsan

Men morsan då! Ska inte hon bli tackad! Hon bjöd ju till och med på fika! =) Puss gumman!

2009-02-25 @ 18:44:57
Postat av: Fototrixaren

Hoppas du får en fortsatt trevlig onsdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-25 @ 18:50:28
URL: http://fototrix.blogg.se/
Postat av: jessica!

finns alltid där för dig gumman säg till om du behöver nått <3

2009-02-27 @ 16:44:37
Postat av: Anonym

gaaaaalniiingar

2009-02-28 @ 13:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0