BÄSTA :D

Heeeeej, Alltså hahaha idag har vart en skiit röööliig daaag alltså, hahaha, det börja med att jag smsa Miilk, frågade henne om hon tänkte åke in till Sverige idag, (alltså hon bor i hellvettet) sen så bestämde vi oss att smsa några och vi gick ut och käkade.. hahah det blev jag Zeinab, Zahra, shosho (shilan) och Miilk,. vi gick och käkade vi hade det trevligt och sen kom det HAHAHAH dagens höljdpungt HAHAHAH alltså Shosho ville på toa, men ville inte gå själv, såå Miilk följde med henne. sen så innan dom skulle gå, så sa jag hoppas ni fasnar, dom ba Ha Ha Ha. och gick, sen medans jag Zeinab och ZAhra sitter och snackar sådär en stund, så säger några killar till oss, era kompisar har fastnat i toan alltså AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAH mitt skratt hördes till skåne.. hahaha Zahra började gråta för hon skratta så mycket.. hahah sen så gick vi och hjälpte dom HAHAAHHAHA alltså jag skrattar fortfarande tro miiiig.. AHHAHAHAAHAHAHAHAH, sen så gick vi alla hem till Zeinab och Zahra.. hahahah vi fick flipp sen vi ville ha glass, sen vi tog på oss arab tofflor utan jackor, jag tog på mig en mössa med fluffiga saker på sidan sådär farfar mössa,  och vi gick till Ica och varje person jag såg sa jag Hej hej till,. haha alla skämdes för mig HAHAHAHAH det va skiit rolig dag.. nee nu orkar jag inte skriva mer.. ska flippa lite i msn, HARE BRA, PÖSS PÅ HMM HAKAN ;)

DAGENS BILD..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahhhahahahaha dina ögon gabriella

2009-03-21 @ 22:59:53
Postat av: Anonym

rolig dag

2009-03-21 @ 23:02:04
Postat av: zahrasiwani

asså mammas jag skrattar fortfarande HAHAHAHHAHAAHAHJAHHA OCH GREJEN E JAG KUNDE ÖPPNA DÖRREN DIREKT. JAG BLEV INTE CHOCKAD NÄR JAG ÖPPNA DÖRREN FÖR ATTT KOLLA VILKA DET VAR SOM SATT FAST DEN ENA E SVAGARE ÄN DEN ANDRA :P

2009-03-21 @ 23:11:25
Postat av: didrik

herre jöstanes va rolig dag

2009-03-21 @ 23:13:26
Postat av: sebbe

hahahah låter kul ;)

2009-03-22 @ 00:04:20
Postat av: dinkusinvitamin

gabriella du är för mycket. men jag älskar dig ändå

2009-03-22 @ 00:33:02
Postat av: Shiiloo

HAHAHAH DU GAV OSS ÖGA FAAN

2009-03-22 @ 00:40:11
Postat av: Anonym

hahha vad synd

2009-03-22 @ 00:43:41
Postat av: Anonym

fin blogg

2009-03-22 @ 00:43:55
Postat av: zeeinab

hahhahah sjuk dag asssåå!!

Du var såå GROV Sexi med den där söta mössan hahaha :)

2009-03-22 @ 15:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0