TEXTEN FÖR DIG "B" HOPPAS DU INTE SOVER LUGNT EFTER DETTA,.

Hoppas du läser detta inlägg, jag tror knappast att du kommer bry dig men i vilket fall som helst såå vill jag att du ska veta mitt hat för dig, du har förstört stora delar i mitt liv, och inte nog med det, du fortsätter förstöra som att det inte är tillräckligt, jag menar har du inget hjärta?, har du inte något som heter samvete? det du sykar mig med, alla straff jag får av dig, som sårar mig rent förbaskat mycket i den lilla pungten där jag faktist en gång gillade dig, och såg dig som min livsglädje, såg dig som min utväg för ettt lyckligt liv,  du var den första vuxna människan jag verkligen litade på men du bara trampa på mig, jag såg dig som mamman jag aldrig fick, men haha ändå så fortsatte du ständigt såra, lämna mig, straffa, sätta mig i livlöshets tankar, jag kan lova att du har gett mig såå mycket döttsångest såå det går inte att förklara mitt hat för dig. Du lekte så mycket framför mig, du satt och snackade massa bullshit, du lämna mig när jag som mest behövde dig, när du va på dåligt humör då blev Gabriella den man skulle slänga sin ilska på, du ljög för mig, kommer du ihåg när det va midsommar "B"?? kommer du ihåg hur du åkte iväg för en liten korkad mobil, som JAG blivit lovad i flera månaders tider, när jag stack för att ta det lugnt ett tag, men tror du jag kunde ta det lugnt? nej "B" det kunde jag inte, jag ville begå självmord på grund av alla dessa ständiga falska människor som jag levde runt, alla domhär som hela tiden ska ljuga alla dom som hela tiden ska "finnas" där men när man väl får chansen såå sticker man såå fort som ljuset,.. Haha kommer du ihåg när du stack, och jag ringer dig och gråter och säger snälla "B" kom och hämta mig snälla "B" förlåt. SNÄLLA, jag vill inte vara här, jag kommer begå självmord, och varje gång jag försökte ringa dig fför att söka lite tröst såå la du på, och sket fullständigt i mig, vet du vad jag undrar? om jag hade gjort illa mig själv? skullle du kunna leva med det? om jag hade dött skulle det vara något du aldrig skulle känna samvete för? vet du vad jag tror? jag tror att du skiiiter fullständigt i mig, och sedan när jag väl återvänder, tar hjälpa av fältassistenter, och av MIN bästa vän som ställer upp, såå ringer du mig, och säger att du ska åka bort du ska på semester, för att du behöver det??? allltsåå vet du hur jälva innehelvetet idiioiitiiskt själviskt det var? haha när du bad mig komma hem till dig, och att jag inte behövde vara rädd. sen såå övertalar du mig med dina som vanligt trovärdiga histiorier, men fortfarande såå föörståår jag verkligen inte vart din semster kom??? alltså juust nuu? när Gabriella mår som säämst? när du sitter och ljuger mig mitt i ansiktet, hahah sen när du tar mig till din syster och säger att jag ska bo där en vecka? under tiden du åkte till din fula semester, såå gick jag med på det, hahaha det gick en vecka?  det gick till och med en månad, men ingen "B" dökupp för att hämta Gabriella som kände sig såå jäävla ensam och öövergiven Gabriella som bara vill tillbaka till sitt gammla liv, men nej såådär tänker inte "B" på Gabriella utan bara sitt eget mående, haha nej låt mig inte komma till den bästa delen av allllllla dessa delar som finns, du har gjort så mycket, men jag tror inte jag har tid att sitta och skriva, haha men nej när jag hade det bökigt hemma, när du en en gång får mig att tänka aa "B" är bäst jag älskar "B" när du ger mig hemma nyckeln och säger att detta är ditt hus, du kan komma när som helst, och sen såå lurar du mig på ett sätt, du ger mig uppmuntran till att rymma hemmifrån och hem till dig, och mitt i skolgången, du säger att du ska försöka lösa dethär du ska kanske fixa såå att jag får bo hos dig igen, men sen så går det månader och inget händer, och jag missar ständigt mer och mer skola, till slut såå sitter du och "gråter" fake tårar och säger men åk hem det är bäst, och en en gång såå går jag på dina jävla lögner, hahah när jag sedan rymmer hem igen, eftersom socialen inte tilllät mig åka tillbaka, såå låter du dom sätta mig i en foster familj, där jag ringer dig och gråter som aldrig förut när jag säger till dig "B" KOM OCH HÄMTA MIG, JAG VILL INTE VARA HÄÄÄR, JAG KOMMER BEGÅ SJÄLVMORD, sedan såå säger du, nej ta det lugnt det kommer årdna sig, jkag kommer lösa detta, och i väntan på att "B" ska komma och lösa detta komma och hjälpa mig, rädda mig, såå händer det ine, jag fick ta sakerna i mina händer, jag fick besluta nu hur jag ville ha det, och jag valde att inte ha något med socialen att göra, haha men vänta nu sedan såå råkar jag och "B" bråka i tel och jag svor åt henne, och jag har bett om ursäkt för det, men jag tycker hon själv morde förstå i vilken sitts jag sitter i, MIN frustration, men nej "B" är såklar självisk igen, och nu har hon stängt ut mig i hennes liv, hon ringer inte, hon snackar skiit om mig med min mamma, ahahah men sedan såå ringer hon, och när DU ringde "B" jag började få tårar, och sen såå lekte du en en gång att du älskar mig och massa skiit, såå jag fick tillbaka mina bra känslor för dig, men SEN såå börjar du straffa mig, bara för att jag svor mot min mamma för att jag blev riktigt arg på henne, såå straffar du mig genom att nte ringa, genom att leka såå jävla stolt,och du kunde inte komma till rättegången, vilket jag förväntade mig att fu skulle göra,  vet du vad? jag hatar dig mer en vad jag hatade livet när du blågade mig, jag vill bara att du ska veta huur mycket du har förstört för mig, jag har aldrig kunnat lita på vuxna och du gör det inte lättare precis, jag önskar dig allt annat en lycka, jag bara hoppas att en dag såå ska du förstå vad du gjort, och du jag gråter nätter för att jag tänker på allt du gjorde, detta jag skrivit är inte mycket AV ALLLT, okej? duu jag önskar du ruttnar i helvetet, du är inte en snäll människa och det kommer du få betala för, och vet du vad jag skiiter i om du stänger ut mig helt efter detta inlägg, "B"  JAG BEHÖVER INTE DIG, och nu ska jag inte vara fööör dum, "B" du har gjort bra saker för mig också, men tyvär allt dåligt står ivägen för allt bra, jag hoppas du inte kommer kunna sova efter det här, för det har jag verkligen inte kunnat göra, kommer aldrig glömma detta, det sitter fast klistrat för alltid, du lovade såå mycket men höll inte ett jävlaste piss, och duu ska veta att detta inte är mycket av alllllllllllt, kom ihåg det.. HATAR DIG :'(

Kommentarer
Postat av: Morsan

Synd att du ska behöva bli sviken! =(

2009-03-10 @ 18:40:23
Postat av: Roz

Vad är för hemsk människa? låt dig inte utnyttjas hörru! :( <3



Du gjorde precis ngt, den där kommenteraren värmde om hjärtat <3 :'D och jag mår bättre nu bara för det, thankies gabsz! <3

2009-03-10 @ 19:03:46
URL: http://puraido.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Gumman !!! <3



Vet hur du känner för henne ! och vet det du levt med henne..

Asso jag vet inte vad jag ska säga .

Jo vafaan kom hon inte te rättegången !!! =O ='(

AASOOOO !!! <3



älsk du är stark och du ska inte ge upp !

en vacker dag ska det va du och jag igen ! <43

Lovar dej det <3

Älskaaaar dig

2009-03-10 @ 21:08:22
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: S.L

fyyfaan gumman <3<3 finns för dig om du behöver något <3<3

2009-03-11 @ 13:17:41
Postat av: Z.s

Älskling finns alltid här för dig <3333333333

2009-03-11 @ 17:47:03
Postat av: 3654 du vet vem

Gabriella asså det lilla jag läst nu och det lilla du sagt så är du verkligen en kämpare det märks att du vart med om mycket gumman jag finns här för dig när du vill jag lovar och haha Gabriella The Queen har många vänner och som skulle ställa upp fortsätt kämpa låt inte något stoppa dig. Kram !!

2009-03-12 @ 00:38:14
Postat av: Nilufer

Jag vet inte ! =(

Aa hoppas verkligen dom som kallar sig mina vänner kommer finnaz :S <3

Älskar dig

2009-03-12 @ 06:51:49
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Sitter i skolan och har fucking matte lektion nu !!!

2009-03-12 @ 08:14:39
Postat av: Anonym

fan vad ful människa

2009-03-12 @ 16:38:14
Postat av: Roz

haha, vettefan :s <3

2009-03-12 @ 18:51:41
URL: http://puraido.blogg.se/
Postat av: Anonym

Beklagar men du har många vänner något du ska hålla hårt om. lycka till i framtiden (L):)

2009-03-12 @ 23:49:35
Postat av: miss malin

vem är B, snälla svara?

2009-03-13 @ 16:14:11
Postat av: Deelo

Finns här för diig Gabbi<3

2009-03-13 @ 16:50:27
Postat av: Nilufer

SAKNAR DIG SOM FAAAAAN !!!! <3

2009-03-14 @ 11:51:52
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Stefan

:o var snäll och stycke indela och centrera inte texten och för att vara lite dum så ger jag dig många punkter att dela ut.



Lättare att läsa om delar in det i stycken sätter ut punkter. :) men mår du dåligt så får du skriva på msn :>

2009-03-14 @ 12:03:05
URL: http://blogg.creative-design.nu
Postat av: Sores



Hallå där rosa tjejen...

Har nu läst ditt inlägg om "B". Tycker du överdriver inte bara lite, utan en hel del. Vad jag vet har hon ställt upp för dig i vått och torrt. Du nämner själv att hon gjort en hel del bra saker för dig, men låter utav någon dum anledning, det negativa ta över din tillvaro. Som sagt, tycker du ska tänka på varför "B" i vissa stunder bettet sig på de vis som du målar upp.



De e klart, när man är arg, besviken, sur, ilsken etc. Då tar det negativa över och dessutom har de negativa en effekt som gärna gör situationen värre än vad den egentligen är. Tror så blivit i ditt fall...

Att "B" lagt på luren när du ringt eller dylikt har att göra med att du svurit (Grovt) åt din mor med fler och det kan inte "B" acceptera och varit hennes sätt att få dig att sluta med dem fasonerna. Kanske fel sätt enligt dig, men jag måste säga att jag tycker "B" gjort helt rätt. Svära åt sin mor, den person som burit dig i 9 månader, den person som givit dig mat på bordet, den person som älskar dig över allt annat.. den person som varit sömnlös om nätterna när du inte varit hemma.. ska man absolut visa respekt och kärlek i överflöd!!!

Kan du inte visa respekt och kärlek för dina medmänniskor, ja, då är det nog dags att börja se om i garderoben och fylla upp den med nya kläder (kläder=ny attityd).



Kram G from the S with Y :D



ps. rosa är så 1986 :P

=)

2009-03-14 @ 14:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0