MIN MUN:'(

Hej, alltså min mun har svullnat, jag har större läppar en Angelina, och det gör skiit ont. jag kan inte prata, inte ens äta, för läpparna är i vägen, och jag råkar hela tiden bita på dom, det gör verkligen ont, :'( vill sova meen kan inte mitt liv käns såååååå dåligt när jag är såhär sjuk.. aja, jag sitter och läser dom keffaste skämten i historian ni måste höra hahah,. :

1. Det var en gång en hamster som andades med rumpan. En dag så satte den sig ned, och dog.
2. Det var två gubbar på 40+ som var ute och gick, plötsligt dog den ena, då sa den andra ingenting, för den andre var ju ändå död
3. - Titta vilken fin bild jag ritat mamma!
- Åh, ja den är jättefin. men vad föreställer den?
- Jag kallar den 'ko som äter gräs'.
- Men var är gräset?
- Det har kon ätit upp.
- Och var är kon?
- Den gick när gräset tog slut.
4. Hur får man in en alligator i kylskåpet?
Öppnar kylskåpet och tar ut giraffen
5. Vad är det för skillnad på en katt och en påve?
- Påven är katt - olik
6. Varför är elefanten stor, grå och rynkig?
- För om den var liten, vit och slät skulle den vara en Treo.
7. Alla barnen hette Åke förutom Niklas, han hette Göran
8. - Vad är det för likhet mellan en elefant och en mygga?
- Ja just det.
9. - Det var en gång, och den va skottad.
- Brukar den inte va sandad?
- Nej inte den här gången.
10. Det var en gång två elefanter som var ute och flög, men den ena hade ingen brödrost så mormor kunde inte duscha.
11. vad kallas en blondin som inte är prostituerad?
- Jag vet inte..
- Arbetslös
12. Alla barnen tittade in i det brinnande huset utom Rut, för hon var på Konsum och handlade mjölk.
13. Vad får man om man korsar en cykel och en bil?
- En cykel - bil
14. Det var en gång tre lesbiska kikärtor som var ute och gick.
Då blev två av de överkörda, och då sa den andra
-kom nu hummus så går vi
15. Gissa hur många äpplen jag har i fickan så får du alla 4. 


HHAHAHA ALLLTSÅ OMG SÅÅ DÅLIGA, MAN SKRATTAR FÖR ATT DOM SUUUGER HAHAHAHAH,

SÄÄXII BILD :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAAAHHAHAHAAHHAAH

2009-03-19 @ 23:07:35
Postat av: Anonym

sexiga läppar hahah

2009-03-19 @ 23:10:49
Postat av: dinkusinvitamin

riktigt keffa skämt hahah

2009-03-19 @ 23:14:23
Postat av: sebbe

någon har kul? hahah

2009-03-20 @ 14:41:16
Postat av: Morsan

Det var riktigt dåliga skämt!!!



Du får skynda dig att ta massor med bilder när dina läppar är svullna! Angelina är ju assexig! ;)

2009-03-20 @ 17:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0