Tänk er en dag utan vänner :| omg omöjligt :O

Har ni någonsin känt att när ni ska gå lägga er på kvällen, så har ni sådär "ångest" över saker typ som fan varför pluggade jag inte lite,? och sånt, aa såå känner jag just nu, jag har såå mycket jag är orolig över.. Saknar så mycket också många vänner som kommit och gått, vuxna i ens liv,som fanns men inte finns längre,  skolor, ställen man bott på, vänner som bor i andra städer, och ibland påmins man av allt detta, och då känner man sig heeelt ååh kille meee,,.. hahah men sen såå är det bra att man har sina vänner.. som finns just nu runt om kring, skulle aldrig klara mig utan vissa personer i mitt liv, alltså vissa betyder något otroligt mycket, hatar tanken av att kanske inte ha någon vän, fyfan vad synd alltså.. jag älskar mina vänner dom är allt jag har §§§§
TACK TACK TACK TILL ALLA MINA VÄNNER,

såå jäävla fint <3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

känslan kommer gå över.

du har ju dina vänner. :D

2009-03-24 @ 22:32:36
Postat av: sebbe

ja vänner är bra att ha :D

2009-03-24 @ 22:32:59
Postat av: Morsan

När man mår pyton så kan man alltid trösta mig med att det endast kan bli bättre! =)

Det är bra att du har dina vänner!

2009-03-25 @ 18:34:02
Postat av: töp secret

naaaaw :D

2009-03-25 @ 19:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0