SVAR TILL SORES

HEj sores, jag tycker inte att du ska lägga dig i mitt liv, specielt inte när det kommer till min mamma, okej? du vet inte vad som hände när jag svor åt henne, och jag kan försäkra dig om att jag inte svoor såå hilma grovt som du uttrycker att jag gjort, DU hörde trottsallt inte samtalet, och det ända du har hört är vad "B" har berättat för dig, och om du anser att jag överdriver, såå anser jag att "B" överdriver om mitt svärande mot min mamma... jag vet mycket väl vad jag har sagt och tycker inte du ska sitta och komentera mina åsikter över en viss person som är din frus syrra, självklart så ska du vara på "B" sida ni är ju "släkt" om man säger såå. har inget emot din åsikt, men hörru du jag tycker inte om att du ska leka en pedagog för mig, jag vet vem jag är jag vet vd jag gör, jag vet hur "B" fungerar, och jag struntar fullltständigt i "B" s situationer hon har befunnit sig i när hon påverkat mig såå hilma mycket? oom jag skulle sitta med dig Sores och berättat varje detalj så skulle du nog förstå, men även om jag fick göra det, såå skulle jag inte, för jag bryr mig inte längre, vet du hur jävla bra liv jag har elleR? alltså jag tycker du borde komma till Eskilstuna, och till min skola hem till mig och see huur jäävla braa jag ahr, jag ahr allt jag behöver och mycket till,  OCH om "B" tror att jag ska sluta upp med fasoner som att sluta "svära" mot min mamma, såå är hon jävligt dålig på att försöka ändra på mina dåliga vanor, och "B" HAR hjälpt mig, men med tiden såå ser jag allt dåligt mycket klarare, och med tiden ser jag hur san människan är egentligen, okej hoppas du förstår, hare bra Sores, och jag har det bästa liivet, ;) // The Queen, Ps,  OCH rosa kommer allltid vara inne ;)  P!nk is the thing ;)

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Gabriella kör ditt eget race !

Det är bra att du int låter NÅN påverka dig..

En vacker dag så kommer dagen då du kommer inse hur mkt mamma betyder men just nu kör bara ! <3



Älskar dig

2009-03-14 @ 16:37:03
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Västerholm !! <3

Asso hela mitt liv har vart dig tänkt dej hela 10 år ='(



Hon är tung hon när hon väl flippar ur ! hahaha ..

Men vi var tunääägasste som sov i största rummet !! hahah BUBIES u know what I mean

2009-03-14 @ 17:59:36
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Sores

Ångrar djupt att jag ens la "mig i" denna kalle anka värld.



Önskar dig all lycka.

2009-03-16 @ 08:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0