Dom prövar Nationella Fysik imorgon.

Heej,:D
Imorgon ska vi ha Nationella i Fysik, det är typ bara något som skol-ledningen vill se innan dom inför det hela skiten.
Alla komuner får typ något dom prövar, visa får i biologi, geografi osv..
som tur så slipper vi som går ut grundskolan 09 ha Nationella (påriktigt) i flera ämnen en Svenska, Matte och Engelska..
Stackars dom yngre..
Anyway igår va det Söndag, och som vanligt så suger Söndagar grovt...
Alltså jag hade det så överdrivet tråkigt..
Haha Idag i skolan så hände det inte så mycket..
Men efter skolan så gick jag hem till Morsan och vi gick en promunad ut med Morsans hundar, det va mysigt :D
Ne nu ska jag kila iväg ska typ kolla på Tv eller något.. Bajs Bajs Puss På Rumpan xD

SEXIGASTE BILDEN EVEER..



Dagens fråga: Om du fick välja mellan en miljon kronor, eller att få åka upp till Månen, vad skulle du välja?

Jag skulle tagit Månen, för en miljon kronor har man större chans att kunna åstakomma senare i livet, Månen är en gång i livet liksom.. en upplevelse är inte något som kommer och går som pengar gör ;)

Kommentarer
Postat av: Morsan

Jag skulle också välja månen - helt klart!



Förresten...den bilden är inte sexig på något sätt! Kolla hennes midja?! Den är helt skum för de har retucherat henne! Fult fult fult!

2009-05-12 @ 13:46:43
Postat av: R

lycka till på nationella gäb! och håller med din morsa bilden e inte ett dugg sexig.

2009-05-12 @ 14:34:30
Postat av: Blueyee

sv: haha inget spec x)





Lycka till på nationella (:

2009-05-12 @ 15:00:11
URL: http://tsangblueyee.blogg.se/
Postat av: busigapojkar

''haha vadå tror du inte?''



SV: ''joooo'' jag tror dej =)

2009-05-12 @ 18:51:21
URL: http://busigapojkar.blogg.se/
Postat av: Yodit

vad söt blogg! Checka in min blogg, jag har en frågestund just nu. Alla frågor är välkomna ;)

2009-05-12 @ 19:31:40
URL: http://yoditgirmay.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Tack så mycket sötnos :)

2009-05-22 @ 09:24:54
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0