Döööötttttt!

Hej, Alltså Valborg va det tråkigaste Valborgen i hela mitt liv, seriöst det vaa dött..
Alltså det va bara massa fulla folk som spydde här och där.
Den ena var galnare en den andra.
DÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTT !!!
Det ända som va kul det va när vi va hemma hos mig vid 12 tiden och rökte pipa pch chilla
Hahah det va fett me det chill, jag är glad över att jag inte drack igår.
För dom som drack igår av dom jag kände ångrade sig bara.. och mådde dåligt.
Jag är verkligen stolt över att jag inte drack. :D(H)
Melanie sov över, och det va kuligt faktist haha vi somnade typ 4 eller 5 :P
 
Jag har ingen bild, från igår, ska se om dom andra har så lägger jag upp senare <3

Ni kan få denna bild istället ;)


Dagens fråga: Hur var din Valborg?

Kommentarer
Postat av: Niqole

Aa, <3

2009-05-01 @ 18:44:12
URL: http://hapiiness.blogg.se/
Postat av: Blueyee

sv: åh tack så mycket.



Händer ikväll då? (:

2009-05-01 @ 20:24:41
URL: http://tsangblueyee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0