Har inte orkat skriva..

Hej=)
Jag har inte haft tid med bloggen, det har hänt mycket.
Imorgon är jag ledig från skola SKIT skönt, det är typ studiedag eller något?. Some shit is going on?
Hmm vad ska jag skriva om? Juste vi hade Nationella i matte idag, hoppas det gick bra.
Alltså fyfan vad skönt jag sov när jag kom hem typ vid 5 tiden, jag sov såå djupt till klockan halv 9.
Svär det va överdriver skönt, JAg har kollat på 14 avsnitt av Weeds AHAH bästa serien svär <3
Ne nu ska jag däcka jag är helt borta svär,.. HAHAH snart skriver jag något jag ångrar
GOOOOOOOOOOOODBAJS,:D

HAHAHHAHAH OMG AHAHHAHAHA DÖÖR AV GARV HAHAHA


Dagens fråga: Till 9orna: Hur gick nationella provet?
Till dom yngre: hur käns det för er inför nationella? ni vet väl att det kommer tillkomma flera ämnen efter detta år i nationella? iääm sorry föör you gues;)
Och finally till dom äldre:
SKICKA KLAGOMÅL TILL SKOL STYRELSEN ATT UTESLUTA OCH BOJKOTTA NATIONELLA PROVEN!!!!
(tog det på erat språk) you know MVG swedish ;) JALLA FUCK OF FUCKERS


I MAKE IT MY WAY, AND I MAKE IT WORK!!

PEACE OUT (Y)PZ

Kommentarer
Postat av: Didrik

Fatta inte varu skrev om meeeen... Bilden va bra (Y)

2009-05-05 @ 23:55:37
Postat av: Nilufer

Har klarat matten =D

2009-05-06 @ 06:19:42
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Morsan

True Blood är mycket bättre än Weeds! =)

2009-05-09 @ 16:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0