Måndag.

Hej, tänkte bara skriva lite snabbt innan jag går och lägger mig,.
Hehe idag så var det fysikprov och det gick bra faktist, kunde det mästa..
Det känns skönt :D
Imorgon har jag har Svenskaprov.. Hoppas det går lika bra som Fysiken gjorde :D
Alltså fyfan om jag har räknat rätt så är det 21 dagar kvar till sommar lov.:O
Alltså kan ni fatta? herregud.. 21 dagar bara :O usch och jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig till avslutningen :S
Aja det löser väl sig, nej nu ska jag ta och sova så att jag kan koncenterara mig på provet.
Och sen kommer det typ några från Indien till våran skola imorgon dom ska typ kolla hur våran skola funkar osv,.
Jag va med och gjorde en film som vi skicka. och imorgon ska vi få träffa dom..
Aja GODNATT §§

Jag och min älskling Nilufer webba här om dagen <3<3


Dagens fråga: Längtar du till sommarlov?
Mitt svar: Grovt ja
I MAKE IT MY WAY, AND I MAKE IT WORK !!


Kommentarer
Postat av: Nilufer

Vafaaaan !! gabb ta bort !!!

2009-05-19 @ 07:06:54
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om jag gör :o Jag längtar som fan!

2009-05-19 @ 15:49:48
Postat av: Morsan

Det är klart jag längtar efter sommaren! Jag får jo för sig inget sommarlov men jag får mitt livs första betalda semester! =D YAY!

2009-05-21 @ 11:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0