Söndag :(

Heej :D, Idag så har jag varit med Delo och Shenow vi pluggade och snacka skit hahah..
Det va trevligt faktist :D
Jag har Fysikprov imorgon.. Hoppas jag klarar det. Sen har jag typ Svenska prov på Tisdag :S
Orkar verkligen inte med skolan det är verkligen jobbigt..
Aja idag så så snacka vi här hemma om att vi kanske ska åka till Turkiet i juni inte säkert, men det är en stor chans.
Så det ska bli kul, fan vill bara bort till värmen.. ska shoppa såå mycket där haha
Aa alltså känner mig helt slut. Trött på allt alltså skolan dödar mig just nu vi har så mycket vi måste lämna in denna vecka.. fyyfan.. ååååh men de bra att jag ahr Morsan som hjälper mig att stå ut haha <3<3 thänk yöu <3<33
Ne fyfan kolla klockan och jag har skola imorgon, måste ta och lägga mig Godnatt mina söta läsare <3<3

Jag, Shenow ock Delo (Delman)<3<3


Dagens fråga: är du skoltrött?

mitt svar: JAA GROVT


I MAKE IT MY WAY, AND I MAKE IT WORK !!

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Jag är så skoltrött man kan bli !!!!!!!!

2009-05-18 @ 17:43:13
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Blueyee

sv: haha ja x)





jaa jag är jätteskoltrött :O

2009-05-18 @ 20:04:27
URL: http://tsangblueyee.blogg.se/
Postat av: Morsan

Jag är också skoltrött! Fast det är tre år sedan jag gick i skolan senast...men sedan så gick jag jo för sig i 15,5 år i skolan utan uppehåll! Puh!



Det är inte långt kvar nu till sommarlovet! Bit ihop! =*

2009-05-18 @ 21:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0