Mina tjejor <3

Det finns stunder och dagar då hjärtat faller ner på marken som en sten.
Och det finns stunder och dagar då det plötsligt blir jobbigt och ansträngande att andas.
Och dagar och stunder då det skrattas och är bra, nästan för bra.
Det existerar även tårar som aldrig vill sluta rinna, när en av er mår dåligt eller ska flytta, eller när man vet att det kommer inte vara vi efter sommaren för alla går skilda vägar till gymnasiet.
Vist kommer vi träffas då och då. Men det kommer inte vara detsamma.
Viljan kommer då och tillslut har man modet att ge upp, DÅ har man mådet att riva allt man byggt upp, för att det jobbiga tar över tillvaron.
Jag vill se er le och därför står jag vid eran sida och försöker stoppa allt dåligt för er.
Jag vill kunna förtränga allt som gör ont inom er.
Är ni glada så är jag också det, mår ni bra så mår jag bäst, mår ni dåligt så mår jag sämst.
OCh vet ni varför? För att det är ni tjejer jag verkligen älskar.
Det är ni som verkligen förstår mig som mest, det är ni tjejer som alltid finns där och lyssnar när allt är som sämst.
Det är er jag kan berätta och prata om allt för er, ni lyssnar alltid vad det än är det handlar om.
Jag litar verkligen på er tjejer, ni är dom jag kan dra hud för.
Och med handen på hjärtat så är ni dom som alltid finns där för mig och ni är mina närmaste.
Jag vill aldrig förlora er, för jag vet att det skulle vara svårt utan er.
Jag skulle inte klara mig, skulle knappt orka med en dag då.
Ni gör mig hel, och därför älskar jag er, jag vet att vi tjejer alltid kan säga vad vill tycker till varandra, vare sig om det är dåligt eller bra.. för vi vet att vi inte ska ta illa upp.
Fan vad jag älskar oss. För vi är inte som dom.. Ni vet dom där..
HAhah jag har bästa minnena med er.
Jag kan skriva till imorgon. Men det kommer inte ändra något.
För vi är dom vi är, och vi vet hur mycket vi betyder för varandra.
Kommer alltid finnas här för er tjejer.

Du vet om du förtjänar den hät texten. jag har sagt det till dig <3

PEACE AND LOVE


Kommentarer
Postat av: Shiilan

Gabby ja kommer alltid finnas föörej gumman, älskar dig mycket mycket mycket gorilla..

<3<3

2009-05-06 @ 12:51:29
Postat av: Gabriella The Queen

Shilan jag dör för dig min taliban <3

2009-05-06 @ 13:16:11
URL: http://gabriellathequeen.blogg.se/
Postat av: Blueyee

sv: åh okej, jag är precis som dig. Jag har jättelätt för språk men inte lika lätt för matte. Man kan ju inte vara bra på allt.



ofta 16 ämnen ?:O Jag har inte hört något om det. Dessutom måste min skola flytta till en annan skola till hösten. Så då får vi nya lärare och allt. Det kommer bli tufft för oss 8 or som ska börja i 9 an. Jag förstår itne hur de tänker :S

2009-05-06 @ 15:25:35
URL: http://tsangblueyee.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Älskar dig gumz ! <3

Du betyder mkt för mig och jag finns vid din sida hela tiden . Om du faller så tar jag upp dig igen .. De du och jag gabbi the queen och nilufer the coolest <33333333333

2009-05-06 @ 18:04:03
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: zeeinab

GABi världens BÄSTA jag älskar dej kmr allltid att finnas här för dig vad som än händer gummman som sagt du är ju GABRIELLA THE QUEEN :P<3<3<3<3

2009-05-06 @ 19:54:33
Postat av: Aida

OMG du har en skkkiiiit fin blogg1

bästa bloggen jag någonsin sett!!!

Fortsätt så gmn!<3

biiig love

2009-05-06 @ 21:02:01
URL: http://justaidas.blogg.se/
Postat av: Morsan

<3

2009-05-09 @ 16:45:59
Postat av: LADY V

va mysig du är gabriella grrrrr

2009-05-14 @ 23:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0